czwartek, 22 kwietnia 2010

kolejne cm ubyły :-)


Dzisiaj udało mie zrealizować zamierzony cel ćwiczeniowy pomimo ze byłam w pracy 11 godz.Wstałam 5:45 zrobiłam 8\42.Natomiast wieczorem 30min rowerek,15min steper.
Jedzenie w pracy miałam b dobre-przygotowałam sobie pyszna surówke,makrelke wedzona i wątróbke z indyka-takze i dietka poszła bez oporu na szczescie.
pas 107-2cm
pod biustem 102-2cm
brzuch 114 -1cm
pupa 123-2c,
sadełko 128 -2cm
Jestem cała chepi-byleby tak dalej mi szło to byłabym naprawde szcześliwa.
W pracy dzisiaj nasłuchałam sie mnóstwo komplementów-ach odrazu moja motywacja wzrosła conajmniej o 300%

5 komentarzy:

  1. ...milo słuchać komplementów...wiem, wiem, to jedna z lepszych motywacji...bitelsiara

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz rady kochana:) wierze w ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana elegancko ci idzie, jestem pod wrazeniem:*:*:*:*kaloryczna.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mozna dalej zostać ambasadorką odchudznia??? w tym programie Zgrabna Odnowa????

    OdpowiedzUsuń