niedziela, 21 marca 2010

podsumowanie pierwszego tygodnia diety


"Życie bowiem więcej znaczy niż pokarm ..." (Łk. 12; 23)
Jestem bardzo zadowolona z efektów głodówki-2,5kg-więcej sił witalnych i checi do pełni życia.
Udało mi sie 4 razy poćwiczyć w tym tygodniu i wchodze w zamałe wcześniej spodnie.
Mam nadzieje że w kolejnym tyg też uda mi sie schudną chociaż 1kg-mam siedzaca prace wiec cieżej mi pozbyć sie sadełka.
G
łodówka serwatkowa pomocna przy odchudzaniu – picie 1 litra serwatki dziennie oraz uzupełnianie zapotrzebowania herbatkami ziołowymi oraz świeżymi sokami. Lecznicza głodówka serwatkowa jest wzbogacona w białko.

1 komentarz:

  1. No to poczatek zrobiony :) Fajnie, ze jestes pelna zapalu. Niestety, ciezko jest chudnac "w doroslym zyciu", kiedy praca zabiera duzo czasu, ale uda sie :)

    OdpowiedzUsuń