niedziela, 28 marca 2010

podsumowanie drugiego tygodnia diety


Dieta, odchudzanie, Kalkulator BMI



Kolejny tydzień zaliczony!Zrzuciłam 2,5kg .Czuje sie już lepiej,moge wiecej ćwiczyć i mniej sie przy tym mecze na szczeście.Dzisiaj ćwiczyłąm na wioślarzu godzine i pół godz chodziłam(szybko) z kijkami.Nadal jestem na detoksie wiec pije 3 razy dziennie serwatke,oczywiście biore tez suplementy.
Czytając Super Linie zobaczyłam reklame ADIPESINA-niby pomaga schudnać.Zamówiłam ja na alegro-mam nadzieje ze faktycznie pomoże mi zrzucić ten spory nadprogramowy balast.
Kolezanki w pracy sa zdziwione że tak długo wytrzymuje.Ale ja tym razem nie chce sie poddać-chociaż musze przyznać że wczoraj miałam ciezki dzień(miałam nie tyle co uczucie głodu co po prostu zachcianki na jedzonko).Na szczeście sie opanowałam :-)
Kolezanka bardzo zacheciła mie swoja postawa do ćwiczeń.Tak sie zaparła ze codziennie cwiczyła 2 godz na orbitku i dużo schudła.Ja tez teraz juz nie marudze i ćwicze-pomimo ze mi sie nudzi podczas tych ćwiczeń.

1 komentarz:

  1. no kochana 2,5kg to swietny wynik, bardzo zdrowo chudniesz, no i cwiczysz, to jest najwazniejsze w odchudzaniu, a jak wyglada twoja dietka?:)) jestem ciekawa, co jesz na co dzien w jakich porach:)) no i zycze dalszej wytrwalosci co do odchudzania, nie znam tego specyfiku o ktorym napsialas, ale biore codzien blonnik i witamine c, pomagaja w metabolizmie i wyproznieniu sie, oczyszczaja organizm, pozdrawiam:*********kaloryczna.blog.pl niestety mam haslo, jakby co pisz na kalorycznaa@gmail.com :))

    OdpowiedzUsuń